SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ROSSI NETSHOP
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstu potrošnikov (ZvPot), Zakonom o varstu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S trgovino Rossi netshop (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Vesna Rossi s.p. Moškričeva ulica 40, 1000 Ljubljana, matična številka: 7118392000, davčna številka: 62025066, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Rossi net shop, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Rossi net shop in kupcem.
Kupca zavezuje splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaja spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Splošni pogoji poslovanja so na vpogled na našem strežniku rossi-netshop.si.
OPOZORILO
Baterije ,akumolatorske batarije se iz varnostnih razlogov ne pošiljajo in niso predmet nakupa.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Spletna trgovina Rossi net shop se zavezuje, da bo kupce še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:
1. podatke o podjetju Rossi netshop (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov ( ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med Spletno trgovino Rossi net shop in kupcem je v spletni trgovini rossi net shop sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina rossi net shop kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za rossi net shop kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j.prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku rossi net shop.
PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artikla prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog svoje odločitve
Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artikla.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov: info@rossi-netshop.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel, skupaj z originalnim računom, vrne po pošti na naslov prodajalca: Moškričeva ulica 40, 1000 Ljubljana.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, ko je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjašanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledice ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko / paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice od odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
"Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun ).
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravica do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakon o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
VRAČILO ARTIKLOV
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
- Ko vračate artikle prodajalcu (Rossi net shop Vesna Rossi s.p.) morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi račun.
- Artikle pošljete na naslov prodajalca Vesna Rossi s.p., Moškričečva ulica 40, 1000 Ljubljana
-poškodovanih paketov ne sprejemamo.
- Pošiljke pošljite s Pošto Slovenija, priporočamo s sledenjem pošiljk in da artikle ustrezno pripravite na transport.
V primeru nesledenja kupec sam odgovarja za pošiljke.
Pošiljke priporočamo pošiljati Pošte Slovenije .
Kupec je dolzan poišiljko dostaviti na naslov : Moškričeva 40.1000 Ljubljana
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Prodajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in/ ali računom prodajalca.
Proizvajalec/ prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec/ prodajalec navede v garancijski izjavi. Kupec s tem nima stroškov.
STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
* artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
* je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.
Pravico do uveljavljanje stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
- Za odgovornost za stvarne napake se uporablja določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
- Potrošnik lahko uveljavjla svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila odkrita.
- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
-Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
- Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
- Čteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
- Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali- vrne plačani znesek.
- V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
- Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in osali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot tudi za kupca.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
NAČINI PLAČILA IN DOBAVNI ROK IZDELKOV
Z NAKAZILOM NA TRR
Način plačila je z nakazilom na transakcijski račun ponudnika . Ponudnik kupcu izda račun . Vrednost naročila in strošek poštnine sta razvidni iz cenika na strani za naročilo . Naročilo bo odposlano šele, ko bo nakazilo vidno na našem transakcijskem računu.
PO POVZETJU
Naročeno blago plačate z gotovino poštarju ob prevzemu pošiljke. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici oz. pri kurirju dostavne službe, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki.
Naročeni izdelki bodo odposlani že naslednji delavni dan od naročila, najkasneje pa v 3 (treh) delovnih dneh.
V kolikor enenega izdelka ni na zalogi, se mu rok dobave lahko podaljša tudi na 21 delovnih dni.
POSTOPEK NAKUPA
Nakup na spletni strani rossi-netshop.si izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.
-Izbira artikla: Željene izdelke dodate v "nakupovalno košarico" s klikom na gumb "v košarico". V "nakupovalni košarici" lahko nato urejate količino izbranih artiklov ali pa jih adstranice iz "nakupovalne košarice". Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani
-Potrditev naročila: Ko imate v "nakupovalni košarici" vse željene izdelke, se s klikom na gumb "nadaljujte na blagajno"prične zaključek nakupa, ki mu sledite po korakih. Ko bo nakup zaključen, boste na vpisani mail dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in navodili za plačilo.
-Odpošiljanje: Podjetje Vesna Rossi s.p. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.
SPREMINJANJE NAROČILA
Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tko, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki ,na e-mail naslov info@rossi-netshop.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila v roku 2 ur od oddaje prvotnega naročila.
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji po elektronski pošti. V elektronskem sporočilu pod "zadeva" vtipkajte preklic naročila. V vsebini sporočila navedite : številko naročila, ime in priimek, tel.številko.
DOSTAVA IN PLAČILA
Za nas pakete na območju Slovenije dostavlja Pošta Slovenija, ki večina paketov dostavi že naslednji delovni dan ( če je seveda artikel v naši spletni trgovini na zalogi) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostravi ni na vašem navedenem naslovu bo dostavjlalec pustil sporočilona katerem bodo navodila za nadaljne ukrepanje. V tem primeru lahko kasneje paket prevzamete na vaši najbližji pošti.
V KOLIKEM ČASU DOBIM NAROČEN IZDELEK?
Artikli naročeni v spletni trgovini Rossi net shop gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi gredo običajno na pot še isti dan.
STROŠEK DOSTAVE
Strošek poštnine znaša:
- plačilo po povzetju z gotovino znaša 3,90 € - v tem primeru je potrebno dostavjlalcu(poštarju)plačati še uplačilo(UPN naloga)
njihovo provizijo v vrednosti 1,15 €.
- plačilo po povzetju z bančno kartico pa še DODATNO provizijo v znesku 1,00 €.
- strošek poštnine predhodno nakazilo na TRR po predračunu pa 3,90 €, brez dodatne provizije.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenija, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINA)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili , da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenija. To storite tako, da pošiljko prinesete na pošto, takoj ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno zapisnik o poškodovani pošiljki , ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije se na Pošto SLovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije se bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
VARNOST
Rossi net shop uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Rossi net shop v te namene uporablja 128- bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Spletna trgovina Rossi net shop se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Rossi net shop za nedoločen čas hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Rossi netshop.
Rossi netshop navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščeni osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Spletna trgovina Rossi net shop se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnosti podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Rossi netshop ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Rossi netshop kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Rossi net shop ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46.člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Rossi netshop v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
PRITOŽBE IN SPORI
Spletna trgovina Rossi net shop spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Rossi net shop se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem Rossi net shop Vesna Rossi s.p. lahko poveže telofonsko na telefonsko številko ++ 386 (0)40 730 085 ali po elektronski pošti: info@rossi-netshop.si. Pritožba se odda prek e- poštnega naslova info@rossi-netshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Spletna trgovina Rossi net shop se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja sporov, kar je tudi glavna ovira da potrošnik ne sproži ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Rossi net shop prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi Spletna trgovina Rossi net shop Vesna Rossi s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproživ v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna trgovina Rossi netshop, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PODATKI O PODJETJU:
ROSSI NET SHOP, spletna trgovina, Vesna Rossi s.p.
Moškričeva ulica 40
1000 Ljubljana
ID za DDV: 62025066
Matična številka: 7118392000
TRR RAČUN: (UNICREDIT BANK) SI56 2900 0001 6702 772
email: info@rossi-netshop.si
Pogoji veljajo od 26. januarja 2018.
.